مدل های مختلف لباس های زنانه مدل های مختلف لباس های زنانه .

مدل های مختلف لباس های زنانه

لباس مجلسی اسپرت


خانم ها همیشه اهمیت زیادی برای ظاهر خود قائل هستند و سعی دارند با استفاده از ترفندها و روش های مختلف، زیباترین استایل ها را برای خود خلق کنند. پوشیدن لباس اسپرت دخترانه می توانند تأثیر فوق العاده ای بر افزایش جذابیت ظاهری دخترها بگذارد و حتی آن ها را زیبا کند. بسیاری از خانم ها در کشورهای مختلف جهان از پوشاک اسپرت برای تیپ های عادی خود و حتی استایل دانشجویی استفاده می کنند.

برای خلق بهتر تیپ اسپرت دخترانه 2020 باید به ویژگی ها و ظواهر هر پوشش توجه داشت. در ادامه به بیان این ویژگی ها می پردازیم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۴:۴۷ توسط:negin موضوع: لباس اسپرت نظرات (0)

تیپ اسپرت پسرانه شیک

تیپ اسپرت پسرانه شیک

برای داشتن یک استایل شیک حتما باید به مد سال نیز توجه داشته باشید. در زدن تیپ کژوال یا اسپرت لباس هایی را انتخاب کنید که با سنتان هماهنگی لازم را داشته و نه سن شما را بیشتر و کمتر نشان بدهد. پس سعی کنید مدل های اسپرتی را انتخاب کنید که جذابیت های ظاهری شما را دوچندان کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۹:۳۲ توسط:negin موضوع: لباس اسپرت نظرات (0)

لباس اسپرت

لباس اسپرت :

لباس اسپرت چیست؟

خوشتیپ بودن و آراستگی در بین اقوام انسانی از گذشته تحت توجه زنان و مردان جوان‌ها و حتی کودکان بوده. اما اگر فکر می‌کنید برای خوشتیپ بودن حتماً باید لباس‌های خیلی خشک و مجلسی به تن کنید حتماً اطلاعی ندارید که لباس اسپرت چیست؟ پس تا انتهای این مقاله از وبسایت شرافیت با ما همراه باشید تا با شما در میان بگذاریم. لباس اسپرت یک سبک از لباس است که فارغ از محدودیت‌های جنسیتی برای زن‌ها و مرد‌ها در هر سنی قابل استفاده است و بیشتر از همه در بین دوستداران ورزش بسیار محبوب بوده و استفاده می‌شود.

در واقع لباس اسپرت لباسی است که علاوه بر زیبایی برای شما راحتی را نیز به ارمغان می‌آورد. چیزی که در سایر انواع لباس پیدا نمی‌شود اما متأسفانه خیلی از مردم لباس اسپرت را با شلختگی و پوشیدن لباس‌های بچگانه اشتباه می‌گیرد. درست است که لباس اسپرت هیچ محدودیت سنی و جنسی ندارد اما برای انتخاب لباس مناسب خود حتما باید به فاکتور‌هایی مانند جنسیت و همینطور سن خود اهمیت دهید تا لباس اسپرتی مناسب با شرایط خودتان پیدا کرده و جذابیت خود را دوچندان کنید پس به این موضوع خیلی اهمیت بدهید که استایل و تیپ منتخب شما در حوزه لباس اسپرت چیست؟

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۰:۱۴ توسط:negin موضوع: لباس اسپرت نظرات (0)

لباس اسپرت


استایل اسپرت مردانه

عبارتِ تیپ اسپرت مردانه ، همیشه گرمکن ورزشی، تیشرت، سویشرت ورزشی، کاپشن و کتانی را به ذهنمان متبادر می‌ سازد؛
اما در واقع، استایل اسپرت مردانه، اصول جداگانه ‌ای نیز برای نحوۀ لباس پوشیدن خارج از باشگاه و غیر از اوقات ورزش کردن دارد.
شما همیشه نمی ‌توانید لباس ‌های رسمی بپوشید یا طبق اصول کژوال تیپ بزنید، گاهی هم احتیاج دارید کاملا آزاد باشید و لباس‌ های راحت به تن کنید.
در چنین مواقعی، استایل اسپرت گزینۀ بسیار مناسبی است؛
از این ‌رو، حتما در کنار لباس ‌های مناسب برای استایل رسمی و کژوال خود، باید لباس ‌های متناسب با استایل اسپرت نیز داشته باشید.

در این مقاله، اصول استایل اسپرت برای ورزش کردن و اصول استایل اسپرت به عنوان سبک پوشش روزمره را به طور جداگانه

 

برایتان خواهیم گفت

.اسپرت مردانه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۳:۰۹ توسط:negin موضوع: لباس اسپرت نظرات (0)

لباس مجلسی اسپرت

لباس مجلسی اسپرت


امروزه لباس های مجلسی اسپرت در مهمانی ها و مجالسی همچون دورهمی های دوستانه مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع لباس ها مورد پسند جوانان در سراسر جهان می باشد. کمپانی های زیادی هستند که در راستای تولید و عرضه لباس های ورزشی و اسپرت فعالیت می کنند که برای رونق و توسعه کسب و کار خود به تولید و عرضه لباس های مجلسی اسپرت نیز می پردازند.
نوع پارچه لباس های مجلسی اسپرت

نوع و پارچه لباس های ورزشی و اسپرت یک رابطه ی مستقیم با یکدیگر دارند. به طور معمول پارچه هایی که برای فعالیت های زیاد و پر جنب و جوش و دارای تحرک بالا طراحی می شوند باید دارای ویژگی های خاصی باشد.

Sports House


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۷:۵۴ توسط:negin موضوع: لباس اسپرت نظرات (0)