مدل های مختلف لباس های زنانه مدل های مختلف لباس های زنانه .

مدل های مختلف لباس های زنانه

شلوار مرد انه

اسپرت و ساده موجود هستند و شما می توانید از بین این طرح های متنوع شلواری مناسب را با توجه به طرح سایر لباس های خود نظیر پیراهن و کفش انتخاب کنید, در ادامه انواع مدل شلوارهای مردانه اسپرت با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

مدل شلوار اسپرت تکمیل کننده یک دست لباس اسپرت برای آقایان است که می تواند زیبایی و جذابیت مدل پیراهن و تی شرت و کفش و کت اسپرت شما را بیشتر کند.

شلوارهای اسپرت در انواع طرح های لی و کتان و … موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها به طرح و رنگ شلوار و پیراهن و یا تی شرت شما بستگی دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۵:۰۰ توسط:negin موضوع: شلوار زنانه نظرات (0)

شلوار زنانه

شلوار اسلش دخترانه و زنانه:

شلوار اسلش یا همان Sweat pantsها، از جمله شلوارهای کژوال و غیررسمی هستند که بسیاری از افراد از آن‌ها در هنگام فعالیت‌های ورزشی استفاده می کنند. هرچند شلوارهای اسلش، امروزه به یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین انواع شلوارها تبدیل شده اند. در این مقاله قصد داریم مدل های جدید شلوار اسلش (شلوار گت دار دخترانه و زنانه 2019) را به شما معرفی کنیم و نحوه‌ی ساخت استایل با آن ها را آموزش دهیم. پس خواندن این مقاله رویال گلامور را  از دست ندهید.

تاریخچه شلوار اسلش
اولین شلوار اسلش را فردی به نام امیلی کاموست در دهه ی 20 میلادی طراحی کرد. اولین شلوار اسلش جهان با پارچه ی ژرسه و به رنگ خاکستری تولید شده بودند. شلوار اسلش برای ورزشکاران این امکان را فراهم می‌کند تا به راحتی ورزش کنند و بدوند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۹:۳۱ توسط:negin موضوع: شلوار زنانه نظرات (0)

شلوار زنانه

شلوار زنانه


انواع مدل شلوار گشاد و شلوار دمپا گشاد یکی از انتخاب های جذاب در استایل بانوان است. فرقی ندارد در خانه، محل کار یا هنگام قدم زدن باشید، شما زمان زیادی از روز شلوار به تن دارید. بنابراین انتخاب شلوار مناسب مهم است. در انتخاب شلوار معمولا به زیبایی و راحتی توجه می‌شود. شما گزینه های متفاوتی همچون دامن یا شلوارک را هم در انتخاب‌های خود دارید، اما در بیشتر مواقع از شلوار استفاده می‌کنید. پس باید شلوار مناسبی را انتخاب کنید، تا جذابیت استایل‌ شما چند برابر ‌شود.
در این سال‌ها، طراحان مد و لباس برای شلوارها اهمیت زیادی قائل شدند و خوشبختانه با توجه به تنوع شلوارها، شما دست بازی در انتخاب استایل خود دارید. در بانی مگ با شلوار زنانه ترند سال آشنا می‌شوید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۷:۰۶ توسط:negin موضوع: شلوار زنانه نظرات (0)

سایز شلوار و جین زنانه

سایز شلوار و جین زنانه

وقتی به خرید اینترنتی شلوار یا جین زنانه فکر می‌کنید، آشنایی با سایزبندی‌های مختلف، درست به اندازه‌ی دانستن قواعد انتخاب بهترین سایز برای اندام شما اهمیت دارد. اینجاست که در اختیار داشتن یک جدول سایز شلوار زنانه یا راهنمای سایز شلوار جین زنانه می‌تواند به شما کمک زیادی بکند. در این مطلب یک راهنمای کامل برای سایزهای شلوار زنانه از جین تا پارچه‌ای برایتان آماده کرده‌ایم تا با خیال راحت خرید اینترنتی شلوار را تجربه کنید.
چگونه سایز شلوار خود را بدانیم؟

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۱:۲۱ توسط:negin موضوع: شلوار زنانه نظرات (0)

نکات مهم در انتخاب شلوار راحتی زنانه


نکات مهم در انتخاب شلوار راحتی زنانه به همراه ویژگی های آن

شلوار راحتی زنانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

پارامتر های لازم برای انتخاب شلوار راحتی:

همیشه حس آرامش و راحت بودن در خانه را تنها با پوشیدن یک دست شلوار راحتی می توانید داشته باشید، به گونه ای که در انتخاب پارچه آن اشتباه نکنید.

 

در انتخاب شلوار باید جنس پارچه و کاربرد آن را در نظر گرفت ،هر شلواری با هر جنسی نمی تواند برای هر مکان و موقعیت مناسب باشد برای مثال دامن شلواری و پارچه شلوار راحتی زنانه با پارچه شلوار رسمی کاملا متفاوت است.
باما همراه باشید

دراین مقاله قصد داریم شلوارهای پارچه ای زنانه که بیشترین کاربرد را دارند و نکات مهمی که می تواند در انتخاب شلوار راحتی به شما کمک کند ارائه نماییم.
موضوعاتی که به آن میپردازیم عبارت انداز:

» پارچه های مناسب برای دوخت شلوار راحتی زنانه

» مشخصات پارچه مناسب برای شلوار راحتی زنانه

» انواع پارچه های شلوار راحتی زنانه

» توضیحاتی درباره هر یک از شلوارهای راحتی

» انواع شلوار زنانه و نحوه ست کردن آنها


برچسب: شلوار راحتی زنانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۵:۱۷ توسط:negin موضوع: شلوار زنانه نظرات (0)