مدل های مختلف لباس های زنانه مدل های مختلف لباس های زنانه .

مدل های مختلف لباس های زنانه

لباس مجلسی اسپرت

تاثیر دما در انتخاب لباس مجلسی اسپرت:

افراد بایدلباس مجلسی و اسپرت خود را با توجه به درجه حرارت محیط انتخاب کنند برای مثال:

انتخاب لباس مجلسی اسپرت بر اساس فرم اندام:

انتخاب طرح و رنگ مناسب لباس مجلسی اسپرت ظاهر شما را در مهمانی و یا دور همی زیبا تر می کند و موجب افزایش اعتماد‌ به نفس در شما می شود‌. معمولا خانم‌ها باتوجه به نکات زیر بهترین لباس های اسپرت را انتخاب می کنند:
لباس مجلسی اسپرت

گلابی شکل: برای افرادی که استایل بدنیشان به شکل گلابی است بهتر است از رنگ های روشن استفاده نمایند لباس های رنگ روش باعث می شود که بالا تنه شما نسبت به پایین تنه بیشتر در معرض دید باشد. پوشید‌ن شلوار گشاد‌ باعث می شود قد‌ شما بلند‌تر نشان داده شود و تعاد‌ل خاصی را بین بالاتنه و پایین تنه برقرار می‌کند‌، اما د‌ر عوض پوشید‌ن شلوارهایی که خط راه‌راه عمود‌ی د‌ارند‌ باعث می شود اند‌ازه ران‌ها بزرگ‌تر نشان داده شوند‌ و زیبایی ظاهری بد‌ن را کمتر می‌کند‌.
مستطیل شکل: لباس مجلسی اسپرت مناسب برای خانم هایی که بدنی مستطیل شکل دارند باید لباس هایی را انتخاب کنند که بدن آنها را از حال مستطیلی شکل در بیاورد و لباس نیز یقه بازی داشته باشد که منحنی شکل بودن و قوس بدن را نمایش دهد. انتخاب تاپ های ورزشی به همراه شلواری تضاد با رنگ تاپ باعث می شود شکل بهتری را به ظاهر فرد بدهد. لباس های اسپرت رنگی در این افراد باعث می شود بالا تنه آنها بیشتر به چشم بیاید. بدترین انتخابی که این افراد می توانند در نظر بگیرند پوشیدن ست های ورزشی تک رنگ است چون بدن آنها را بی حالت جلوه می دهد.

 

Sports House

لباس مجلسی اسپرت

سیبی شکل: این افراد باید لباس های ورزشی بپوشند که بلا تنه آنها گشاد بوده و پایین تنه آنها جذب باشد که بافت های چربی اطراف شکم را نشان ندهد. پوشیدن لباس های ورزشی دم پا گشاد نیز باعث می شود که تناسب اندام آنها بهم بخورد.
ساعت شنی: این افراد به طور معمول برای خرید و انتخاب لباس مجلسی اسپرت مشکلی ندارند، اما استفاده از تاب و شلوار های تنگ تناسب اندام آنها را بیشتر می کند. لباس های گشاد معمولا در این دسته از افراد طرفداری ندارد. لباس های یقه اسکی نیز در این افراد اصلا پیشنهاد نمی شود چون بدن را لخت و بی روح می کند.

چگونه لباس مجلسی اسپرت را خریداری کنیم ؟

هموطنان عزیز می توانند بدون دغدغه و با اطیمنان کامل محصولات اصل و اورجینال این برند را از فروشگاه همه چی اینجاست به آسانی خریداری کنند تا دیگر نیاز نباشد راه پر پیچ و خم خرید از وب سایت رسمی را طی کنند،همچنین وب سایت امکان مقایسه چندین کالا را به شما می دهد تا بتوانید بهترین انتخاب را در بین کالا ها داشته باشید و به راحتی به خرید محصولات مورد علاقه خود بپردازید.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۷:۵۴ توسط:negin موضوع: لباس اسپرت نظرات (0)