مدل های مختلف لباس های زنانه مدل های مختلف لباس های زنانه .

مدل های مختلف لباس های زنانه

لباس اسپرت

شرایط یک تیپ اسپرت
پیش از این که در مورد لباس اسپرت صحبت کنیم بیایید تا شرایط اسپرت بودن را متوجه شویم و ابتدا بگذارید با خانم‌ها شروع کنیم. خانم‌ها عاشق زرق و برق هستند اما متأسفانه تیپ اسپرت به معنای ر‌هایی از زرق و برق و شیک بودن در عین سادگی است. پس اولین قدم برای اسپرت بودن این است که خود را از شر و جواهرات، بدلیجات و زرق و برق‌های این چنینی ر‌ها کنید اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که برای خانم‌ها عوامل تأثیر‌گذار بر زیبایی لباس اسپرت چیست و به چگونه باید لباس اسپرت مناسب با شرایط خودمان پیدا کنیم؟
دوری از آرایش غلیظ
همانطور که پیشتر ذکر شد لباس اسپرت به معنای ر‌هایی از زرق و برق است اما زرق و برق تنها بدلیجات و جواهرات نیستند بلکه آرایش غلیظ هم با تیپ اسپرت همخوانی ندارد. این کار یک جور‌هایی مانند این می‌ماند که بر روی تشک پر قو خوابیده باشید اما آجر به زیر سر خود بگذارید! در هنگامی که تیپ‌تان اسپرت است باید تا حد ممکن ظاهر طبیعی خودتان را حفظ کنید البته این به این معنا نیست که نباید آرایش کند بلکه آرایش ساده و شیک گزینه بسیار مناسب‌تری است. آرایش کردن چیزی نیست که بشود برای آن فرمول تعیین کرد خانم‌ها خودشان بهتر می‌دانند که چه نوع آرایشی به صورتشان می‌آید حال چه غلیظ باشد و چه ساده و در واقع این وظیفه خودتان است که متوجه بشوید بهترین و نزدیک‌ترین آرایش برای شما با یک مدل خاص از لباس اسپرت چیست.
کیف دستی
اگر خانم‌ها در حال ورزش کردن نباشند به احتمال زیاد کیف دستی و یا کولی همراه خود دارند. اگر تیپ‌تآن اسپرت است به هیچ عنوان از کیف‌های مجلسی پر زرق و برق و بزرگ استفاده نکنید. پیشنهاد ما این است که از کیف‌های کوله دانشجویی و همینطور کیف‌های کج استفاده کنید اگر قصد استفاده از کیف دستی را دارید حتماً از مدل‌های کوچک آن استفاده کنید و بهتر است رنگ هر کیفی که به دست می‌گیرید با کفش‌هایتان همخوانی داشته باشد.

 

 

 

منبع:https://sherafit.com


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۰:۱۴ توسط:negin موضوع: لباس اسپرت نظرات (0)