مدل های مختلف لباس های زنانه مدل های مختلف لباس های زنانه .

مدل های مختلف لباس های زنانه

شلوار زنانه

 

طراحی شلوار اسلش
شلوار اسلش به معمول از پنبه یا پلی استر تهیه می‌شود. برخی از انواع آن‌ها در قسمت پایین و لبه‌ی خود دارای گت هستند. این شلوارها به طور سنی به رنگ خاکستری هستند اما امروزه در هر رنگی قابل تهیه هستند. این مدل از شلوارها در اصل گشاد و آزاد هستند اما فرم‌های دیگری از آن‌ها نیز موجود است

 

مدل های جدید شلوار اسلش (شلوار گت دار دخترانه و زنانه 2019)

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که این شلورها فقط مناسب ورزشکاران می‌باشد اما این تصور کاملا نادرست است زیرا در سال های اخیر شاهد محبوبیت آن ها و حضورشان در بسیاری از استایل ها و حتی فشن شوها نیز بوده‌ایم. در ادامه چند نمونه از انواع مدل شلوار اسلش و به خصوص، شلوار اسلش گت دار و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها در یک استایل را با هم خواهیم دید.

 

انواع مدل شلوار اسلش گت دار

شلوار اسلش گت دار ساده
یکی از متداول‌ترین انواع شلوار اسلش، مدل گت دار آن است. اگر ورزشکار هستید، این مدل از شلوار یک انتخاب بسیار عالی برای باشگاه است. اگر هم از جمله افرادی هستید که داشتن یک استایل روزمره‌ی راحت برایتان از اولویت بالایی برخوردار است، حتما یک مدل شلوار اسلش گت دار ساده را در کمدتان داشته باشید. شلوار اسلش گت دار ساده، برای خانم‌هایی که پاهای پرتری دارند، انتخاب مناسب‌تری است. پوشیدن یک جفت کتانی به همراه این مدل از شلوار، استایل شما را تکمیل می‌کند اما اگر استایل متمایز و خاص‌تری می‌خواهید، این شلوار را با یک جفت کفش پاشنه بلند بپوشید.

 

منبع:https://royal-glamor.com


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۹:۳۱ توسط:negin موضوع: شلوار زنانه نظرات (0)