مدل های مختلف لباس های زنانه مدل های مختلف لباس های زنانه .

مدل های مختلف لباس های زنانه

روسری زنانه


روسری مامی روسری مامی از جنس ابریشم مامی می باشد. مامی نوعی ابریشم دارای سطحی راه راه مانند است که از ایستایی بهتری نسبت به سایر روسری ابریشمی ها روی سر برخوردار است.
روسری کرپ حریر روسری‌های کرپ نازک و سبک هستند. البته به دلیل رنگ‌های مات پارچه‌های حریرکرپ، نازکی آنها موجب نمی‌شود موهای سر پیدا باشد. این روسری‌ها خنک و لطیف هستند و برای مهمانی‌های دوستانه گزینه خوبی خواهند بود.
روسری ساتن ابریشم روسری ساتن ابریشم بافتی نرم و ظاهری درخشان دارند که اغلب با الگوی طرحی لخت و فرم پذیر به عنوان روسری مجلسی استفاده می‌شوند.[۱]
روسری لمه شال و روسری‌های لمه‌دار انتخابی ایده‌آل برای بانوانی است که می‌خواهند متفاوت و شیک باشند. این مدل شال و روسری‌ها با لمه‌های درخشان باعث جذابیت و زیبایی هرچه بیشتر شما می‌شوند. براق بودن رشته نخ‌های لمه این طرح شال و روسری توجه دیگران را به شما جلب خواهد کرد. پس اگر دوست دارید بیشتر دیده شوید روسری لمه دار سر کنید.
روسری ژاکارد در واقع روسری ژاکارد یک طرح خاص از پارچه هست ، که میتواند در انواع پارچه حریر ، نخی قرار بگیرد و با تلفیق این طرح با آن پارچه اسم ترکیبی به خود میگیرد مثل روسری حریر ژاکارد ، روسری نخی ژاکارد به عکس زیر دقیت کنید به این نوع طرح اصطلاحاً ژاکارد گفته میشود که میتوانید.
روسری گارزا این نوع از روسری هم به دلیل بافتی که دارد گارزا نامیده میشود اگر این بافت برروی هر پارچه ای قرار گیرد اینطور نامیده خواهد شد روسری نخی گارزا ،

 

 

منبع:https://fa.wikipedia

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۹:۵۲ توسط:negin موضوع: روسری زنانه نظرات (0)